نگاه بی قرار من


بی کسی

design ✘ mail ✘ profile ✘ home


 

 

 

 

اگه این قصه شیرین

 

واست پایان تلخی داشت

 

اگه هر وقت که دلتنگی

 

صدام و دیگه نشنیدی

 

اگه فردا زیر بارون

 

منو با دیگری دیدی

 

من از تو معذرت میخوام

 

اگر از من بدی دیدی

 

 من از تو معذرت میخوام

 

اگه از دوریم رنجیدی

 

من از تو معذرت میخوام

 

که باز چشمات و تر کردم

 

من از تو معذرت میخوام

 

که دیگه بر نمیگردم

 

 

 

نگو دلگیری از دستم

 

که قدر  ت رو  ندونستم

 

دلم خوشبختیت و میخواست

 

تو باور کن نتونستم

 

اگه دستای سرگردون

 

منو از قلب تو چیده

 

من از تو معذرت میخوام

 

گل زیبای ارکیده

 

من از تو معذرت میخوام

 

اگه از من بدی دیدی

 

من از تو معذرت میخوام

 

اکه از دوریم رنجیدی

 

من از تو معذرت میخوام

 

که باز چشمات و تر کردم

 

من از تو معذرت میخوام

 

که دیگه بر نمی گردم

 

 

 

من از تو معذرت میخوام

 

که دلگیری و پزمرده

 

من از تو معذرت میخوام

 

که احساست ترک خورده 

 

من از تو معذرت میخوام

 

که دیگه بر نمی گردم ... که دیگه بر نمی گردم...که دیگه بر نمی گردم 

 

 

 




 

 

 

 

 

 

خشکاند ه ام اسم تو را عمریست لای دفترم

 

 اما همیشه تازه ای در سر سرای باورم

 

اسم تو را بو میکشم از لای دفتر باز هم

 

مانند هر شب با غم رویای تو همبسترم

 

دیگر نگو کانون غم های جهانت نیستم!

 

شمسی ترین منظومه می چرخد ببین دور سرم!!!!!!!

 

تا کی ؟؟؟؟؟؟؟؟تمام طول شب باید ستاره بشمرم؟

 

تا خواب را مهمان کنم در سرخی چشم ترم

 

با اتفاق تازه ای افتاده ای در من مگر

 

زیبا و زیبا تر شود تصویر شعر دیگرم

 

بانوی آب و آیینه تنها دلیل شعر من!

 

حالم گرفته با خودم در فکر سیم آخرم

 

در عشق باید از خودت تا بی نهایت بگذری

 

از خود گذشتم خوب من

 

از تو چگونه بگذرم

 

؟؟؟؟؟؟

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

پس از توفان

 

 

 

 

پس از تندر

 

 

 

 

پس از باران

 

 

 

 

سرشک سبز برگ از شاخه های جنگل خاموش می افتاد

 

 

 

 

 

 

نه بید ز باد

 

 

 

 

نه برگ از برگ می جنبید

 

 

 

 

شکاف ابرها راهی به نور ماه می دادند

 

 

 

 

دوباره راه را بر ماه می بستند

 

 

 

 

 

 

و من همچون نسیمی از فراز شاخه ها پرواز میکردم

 

 

 

 

تو را می خواستم ای خوب، ای خوبی

 

 

 

 

به دیدار تو من می آمدم با شوق با شادی

 

 


 

 

تو را می بینم ای گیسو پریشان در غبار یاد

 

 

 

 

تو با من مهربانتر از منی با من

 

 

 

 

تو با من مهربانی می کنی چون مهر

 

 

 

 

مهری مهربان با من

 

 


 

 

پس از توفان

 

 

 

 

پس از تندر

 

 

 

 

پس از باران

 

 

 

 

گل آرامش آوازی

 

 

 

 

به رنگ چشمهای روشنت دارد

 

 

 

 

نسیمی کز فراز باغ می آید

 

 

 

 

چه خوش بوی تنت دارد

 

 

 

 

 

 

من اینک در خیال خویش خواب خوب می بینم

 

 

 

 

تو می آئی و از باغ تنت صد بوسه می چینم

 

 

 


 

 

 

 


 

 

مرگ من روزی فرا خواهد رسید :
در بهاری روشن از امواج نور
در زمستانی غبارآلود و دور
یا خزانی خالی از فریاد و شور
مرگ من روزی فرا خواهد رسید:
روزی از این تلخ و شیرین روزها
روز پوچی همچو روزان دگر
سایه ی زامروزها، دیروزها
دیدگانم همچو دالانهای تار
گونه هایم همچو مرمرهای سرد
ناگهان خوابی مرا خواهد ربود
من تهی خواهم شد از فریاد درد
می خزند آرام روی دفترم
دستهایم فارغ از افسون شعر
یاد می آرم که در دستان من
روزگاری شعله می زد خون شعر
خاک می خواند مرا هر دم به خویش
می رسند از ره که در خاکم نهند
آه شاید عاشقانم نیمه شب
گل بروی گور غمناکم نهند


 

بعد من ناگه به یکسو می روند
پرده های تیرهء دنیای من
چشمهای ناشناسی می خزند
روی کاغذها و دفترهای من
در اتاق کوچکم پا می نهد
بعد من، با یاد من بیگانه ای
در بر آئینه می ماند بجای
تارموئی، نقش دستی، شانه ای


 

 

 

می رهم از خویش و می مانم ز خویش
هر چه بر جا مانده ویران می شود
روح من چون بادبان قایقی
در افقها دور و پیدا می شود


 

می شتابند از پی هم بی شکیب
روزها و هفته ها و ماه ها
چشم تو در انتظار نامه ای
خیره می ماند بچشم راهها


 

لیک دیگر پیکر سرد مرا
می فشارد خاک دامنگیر خاک!
بی تو، دور از ضربه های قلب تو
قلب من می پوسد آنجا زیر خاک


 

بعدها نام مرا باران و باد
نرم می شویند از رخسار سنگ
گور من گمنام می ماند به راه
فارغ از افسانه های نام و ننگ




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
+ شنبه 21 مرداد 1391برچسب:,| 18:46|شیوا|